פרופ' שיזף רפאלי הוא נשיא מכללת שנקר. מחלוצי האינטרנט בישראל, חוקר ומרצה בתחום מערכות מידע, תקשורת מתווכת מחשב, וניהול ידע ומידע. רפאלי עומד בראש מרכז שגיא לחקר האינטרנט, עמית מחקר בכיר במוסד שמואל נאמן, והוא בעל טור בעיתונות הישראלית.
ד"ר גפן הוא חוקר ומרצה לתואר שני בטכנולוגיות למידה במכללה האקדמית רמת גן; מנהל מעבדה לבינה מלאכותית באגף המחקר והפיתוח במשרד החינוך (ספק חיצוני); עבודת דוקטורט בחינוך באונ' בר-אילן בנושא מוגנות ברשת; יועץ טכנו-פדגוגי לפיתוח תוכנית לימודים לבינה מלאכותית במט"ח, במכללה האקדמית אחוה ובעמותת 'תעשיידע'. חבר בצוות ההקמה של המטה הלאומי להגנה על ילדים ברשת – מוקד 105. רקע טכנולוגי בחברת אמדוקס בישראל ובארה"ב. כעשרים שנות ניסיון בהרצאות ופיתוח מקצועי לצוותי חינוך ולאנשי מקצוע.
ד"ר יוסי בר הוא ראש רשות ההוראה והלמידה, מופקד הקתדרה להוראה אקדמית בעידן דיגיטלי ע"ש יאנוש קורצ'אק.
מר סננס הוא מעצב למידה וטכנופדגוג ברשות ההוראה והלמידה, המסלול האקדמי-המכללה למינהל.
בוגר תואר שני (M.ED) בטכנולוגיה בחינוך בסמינר הקיבוצים. איש חינוך, מחנך ומורה לעברית ולתנ"ך בתיכון ומלווה בתי ספר בתהליכי התחדשות. מדריך במשרד החינוך ומנחה מורים בפדגוגיה מתחדשת ובחדשנות טכנולוגית. מפתח פדגוגי וטכנולוגי של סביבות להקניית מיומנויות הכתיבה בחט"ב במוודל ובסביבות דיגיטליות נוספות.
מר מרמלשטיין הוא מעצב למידה וטכנופדגוג ברשות ההוראה והלמידה, המסלול האקדמי-המכללה למינהל.
מתמחה בפיתוח והפקה של קורסים אקדמיים מקוונים המכוונים את הסטודנטים ללמידה פעילה, ובפיתוח יישומי וידאו וטכנולוגיות להוראה ולמידה. במסגרת זו הוא פיתח קורסים רבים למוסדות שונים בארץ, בסביבות הלמידה המובילות – Moodle, Campus IL, edX, Coursera.
בועז הקים וניהל את יחידת הווידאו ללמידה מרחוק של האוניברסיטה הפתוחה (או"פ). במסגרת זו הוא פיתח את התשתית הטכנולוגית של היחידה, את צוות העובדים, וכן את מודל ההוראה באמצעות טכנולוגיות הוידאו השונות. בתפקידו הקודם באו"פ, עסק בועז בפיתוח והטמעה של כלים להוראה ולמידה, ופיתוח קורסים וסביבות למידה ותמיכה במרצים בשימוש בכלים כאלו. לעבודה באו"פ קדמה עבודה אינטנסיבית במרכז לטכנולוגיה לימודית (מטח) ובחברות פרטיות בפיתוח לומדות לילדים בתחומי המתמטיקה, השפה והוראת המדעים. בועז הוא בוגר לימודי קולנוע, ועבודה ממושכת עם ילדים ובני נוער במסגרות חינוכיות שונות.
ד"ר ליבוביץ היא מרצה ויועצת בתחומי החדשנות בחינוך.
בעלת 30 שנות ניסיון כמדריכה בעיצוב סביבות למידה פיסיות ודיגיטליות, ובנושא שילוב טכנולוגיה בחינוך.
תואר ראשון באקדמיה לאמנות בצלאל בירושלים, תואר שני בתכנון לימודים באוניברסיטת תל-אביב ותואר שלישי בהדרכה באוניברסיטת חיפה.
גב' אריאלי עוסקת בטכנו פדגוגיה בחינוך כעשור, בהוראה בכיתה, הדרכת תקשוב ארצית והעברת השתלמויות למורים בנושא.
תחומי התמחות עיקריים: שילוב בינה מלאכותית בחינוך, ופיתוח מיומנות לומד עצמאי בדגש על יישום
בשטח.
ד"ר הס גרין, בעלת דוקטורט בחינוך מתמטי, תואר ראשון ושני במתמטיקה ומדעי המחשב, בעלת ניסיון בהייטק, ופוסט דוקטורט בטכנולוגיות בהוראה. מרצה ומרכזת תוכנית מצויינות באוניברסיטה הפתוחה, ומעבירה השתלמויות וסדנאות בנושאי טכנולוגיה ומתמטיקה למרצים באקדמיה
מורים והורים.
גב' יסעור יועצת בתחום המידע, מידענית עצמאית בעלת תואר ראשון בכימיה ותואר שני במדעי הסביבה מטעם הטכניון, המנהלת בשיתוף את פורום I-FISH – הפורום הישראלי למידענים בתעשייה.
ענבר מתמחה בחיפושי פטנטים ובחיפוש מידע מדעי וטכנולוגי, היא המנהלת האקדמית של הקורס ללימודי מידענות במסגרת לימודי החוץ של הטכניון, מרצה בקורס לעורכי פטנטים באוניברסיטת בר אילן ובפקולטה למשפטים באוניברסיטת חיפה, מרצה בכנסי מידע בארץ ובחו"ל ובעלת ניסיון רב בהנחיית סדנאות חיפוש מידע למנהלים, מהנדסים, אנשי פיתוח, אנשי רכש ומידענים בחברות הייטק, חברות ביוטק, גופים ממשלתיים ועוד.
מר מרגולין מרצה בתחום הטכנופדגוגיה, מפתח הדרכה ויוצר סרטוני הדרכה וסרטוני סמן.
הילה חדד חמלניק היא מהנדסת אווירונאוטיקה וחלל ובוגרת תארים נוספים במנהל עסקים, דיפלומטיה ומדיניות ציבורית. הייתה חלק מצוות הפיתוח של כיפת הברזל כרב סרן במשרד הביטחון והייתה אחראית על בחינת המערכת וההצטיידות בסוללות.
בשנים האחרונות כיהנה בשירות הציבורי בתפקידי מפתח בינהם סמנכ"לית הפרויקטים של משרד
התחבורה, סמנכ"לית חטיבת החדשנות בחברת נתיבי ישראל ועד לאחרונה מנכ"לית משרד
החדשנות, המדע והטכנולוגיה.